Fit for fight

Igår tog jag mig i kragen och åkte jag till Överby och köpte lite nya träningskläder, sånt gör mig alltid pepp. Sen åkte jag och tränade med Max, vi körde rygg och biceps. Jag sa för en vecka sedan "om två veckor ska jag klara av och göra en pull-up", just nu har jag hjälpmedel haha. Men eftersom jag vart så trött efter jobbet och typ vart glad om jag orkat träna en gång per vecka, så har jag alltså inte kommit så långt i min utveckling.. Men nu ska jag ta tag i mitt liv, jag får ju faktiskt mer energi ju mer jag tränar. Idag skulle vi också tränat och Axel skulle äntligen haka på, men Max sträckte sig eller något igår så han behövde vila. Så jag och Axel åkte till Överby och köpte nya löparskor till Axel och sen gav vi oss ut på en runda. Vi hade dock ätit bara en timma innan så jag hade sån olidlig håll och maten åkte upp och ner. Men det var ändå en skön runda, och jag kände mig stark trots att Axel orkar springa både fortare och längre, som inte har tränat på drygt 1 år haha. Det var väldigt varmt att springa med långa byxor och tröja, även om klockan var halv 8 så var det 19 grader ute. 
 
Nu ska jag lägga mig med en bok i soffan en stund. Imorgon ska jag först till osteopaten och sedan jobb. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: