Det blev många timmar på jobbet idag

Efter blogginlägget förut så gör jag iordning mig och åker till jobbet. Åker lite tidigare för att få en parkeringsplats som inte är åt helvete. Kommer in i omklädningsrummet och det är ovanligt tyst, det brukar ändå vara några som byter om samtidigt. Går upp till personalrummet där vi alltid börjar med rapport från cheferna. Ser att dagpersonalen fortfarande äter lunch... Skumt. Kollar ner på klockan på mobilen... 12:25... Jag börjar inte förrän 13.30. Du skojar, hur fan har jag kunnat kolla på så många klockor men inte reagerat på att det är en timma förtidigt. Det var ju ingen idé att åka hem igen. Sån tur var så hade Matilda lunch och mötte mig en liten stund. Sen gick jag ut och satte mig för det var ganska skönt ute.
 
Blev så irriterad på mig själv bara, för jag hade tänkt att jag skulle få en väldigt gó förmiddag hemma eftersom jag endast skulle hämta ut glasögonen klockan 11. Men när jag kom hem och trodde att jag bara hade en halvtimma kvar så blev det lite stressigt. Haha. Jag lär nog inte göra om det igen i alla fall. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: