Mitt liv består inte enbart av mat...

Hej på er! 
Det är tisdag, eller för mig blir det väl "fredag" för nu är jag ledig onsdag och torsdag eftersom jag ska jobba helgen. Min hjärna är fortfarande inte helt med. Vaknade upp i panik imorse 6.30 när jag skulle vara på jobbet 6.45. Meen, snabb som jag är så vart jag på jobbet 6.55. Hann varken sminka mig eller få i några linser, så det fick bli första dagen på jobbet i glasögonen. Och det gick bra! Som tur var så har det varit en väldigt lugn dag, och jag var på medicinsidan där jag kan jobba på utan att behöva tänka allt för mycket. Jag har nämligen börjat gå bredvid på otropedsidan också. Sjukt kul, men det är väldigt mycket nytt. Så under mina lediga dagar nu ska jag plugga lite ortopedi, så jag i alla fall hänger med på vilket ben som är av osv haha. 
 
Vad har jag gjort sedan sist.. Jag har varit på Home party med Linda hos Nina som sålda hälsoprodukter och smink. Det blev en dyr kväll haha. Min familj har varit här så vi gjorde sushi och åt så vi sprack. Jag och Linda skulle bara ta en myskväll hemma i lördags, men vi vart så sugen på vin och god mat så vi bestämde oss för en middag ute istället. Vi gick till Butlers, supermysigt och sjukt god mat. Där satt vi tills dom stängde! I söndags handlade jag med Max och gjorde Tacos hemma hos honom. Under helgen har jag även sovit ikapp, min sömn är inte den bästa just nu, så det var en välbehövlig helg med mycket sömn haha. 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Du är så SNYGG

2016-10-04 | 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: