Hur gammal sa du att du var?

Godmorgon Måndag!
Ny vecka, jag har jobbat helgen och jag har nu semester. Det känns väldigt bra och välbehövligt. Gårdagen på jobbet var kaos, eller mycket att göra snarare, så det var otroligt skönt att få åka hem och veta att jag har en veckas semester och bara göra precis vad jag vill och ta dagen som den kommer. Min rygg är fortfarande helt paj om inte värre, så haltar runt som en skröplig tant. Smärtan strålar ner i skinkan och benet.. Så igår efter jobbet när jag skulle hem till mamma och pappa på middag fick Max köra till dom och V fick köra hem för jag hade så ont att jag inte kunde köra.. haha. Fick lämnat av mina vinterdäck hos dom också som jag kört runt med i en vecka haha.

I lördags fick jag äntligen äta sushi, det var faktiskt ett tag sedan sist. Jag som åt nästan en gång i veckan förut.. Sen kom Linda på en myskväll, vi åt godis och kollade på film. Eller vi pratade mer så vi såg inte särskilt mycket utav filmen. Väldigt trevligt var det i alla fall!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: