En kväll i Nossebro

Nattugglan här...
Ligger i sängen och kan inte sova. Tänkte att då kan jag väl passa på att blogga lite, vill egentligen sätta mig vid datorn och föra över bilderna från idag från kameran. Fick nog några riktiga guldklimpar på Tildas goa Gemma! Men jag orkar inte, så ni får dom lite senare idag. Ska fixa en bild till pappa med som jag lovat göra ett par dagar nu, förlåt pappa! 
 
Idag (igår) tog jag i alla fall lite sovmorgon, väldigt skönt. Sedan städade jag lägenheten som var kaos efter att vi rensade klädkammaren. Det tog sin lilla tid, och har fortfarande en del kvar. Men vid 12-tiden öppnades dörren och in kom Axel, han hade slutat för dagen. Så vi tog en promenad in till stan och tog en kaffe vid kanalen, skönt i solen men jäkligt kallt i vinden. På eftermiddagen åkte jag hem till Tilda med träningskläder och kamera. Det blev ett pass med FMTK-appen, promenad i skogen med Gemma och sedan grill till middag. En helt underbar eftermiddag och kväll med andra ord. Längesedan vi bara satt och njöt jag och Matilda och pratade om allt annat än plugg! Mysigt och behövligt. 
 
 
Fler bilder kommer som sagt lite senare ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: