Blööö

Vi har som sagt vårt sista examinerande seminarium nästa vecka. I instruktionerna för examinationen står det att man ska presentera sin uppgift inklusive diskussion under 40min. Eftersom jag troligtvis kommer ha seminariet på måndag nästa vecka (för när vet vi inte...) så började jag redan i måndags och har jobbat på bra. Men igår får någon ett mail i klassen från en kursansvarig som säger att presentationen ska vara på typ 15min och sedan ska en annan person med samma uppgift presentera sitt under 15min därefter 10min diskussion. Och att klassen skulle få ett mail igår om hur hela examinationen ska vara. Det mailet har fortfarande inte kommit. Och ni menar att det inte gick att få in den lilla detaljerade information i instruktionerna redan från början? Min första punkt är för ungefär 15min. Ska vi göra om hela vår uppgift på 1-2 dagar nu då? Bristen på information har varit ett faktum under hela utbildningen tyvärr. Men den här kursen har varit något utöver det vanliga och extremt ogenomtänkt/oplanerad, vilket är synd eftersom det är just sista kursen. Hoppas vår klass är lika bra på att göra kursutvärderingen även efter denna kurs och att det framgår att den behöver göras om. 
 
Behövde bara ventilera mig lite. För annars har jag det väldigt bra! Igår spenderade jag hela dagen hos Nina och ikväll ska jag åka till mormor på födelsedagsmiddag. Ha en bra torsdag mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: