160525

Igår tog jag en rejäl sovmorgon enda till klockan 11, utan att bli väckt av alarmet. Sjukt skönt. Det är sällan jag tar sovmorgnar för att jag blir så stressad av det. Tror att hela dagen försvinner och att jag inte ska hinna med det jag ska göra. Så det var helt underbart! Efter jag käkat frukost/lunch så kom min jäkla mensvärk som ett brev på posten. Blev liggande med min varmaflaska i soffan i flera timmar innan den gav med sig. Får nog kolla med läkaren om man kan göra något åt detta. Tycker det blir värre och värre nu. Under gårdagen gjorde jag ingenting utav det jag skulle göra med andra ord. Men det gör ju inte så mycket, tog det idag istället. Så idag har jag storstädat hela lägenheten och tvättat all tvätt. 
 
Blev avbruten för det knackade på dörren nu. Från hyresgästföreningen. Det är helt okej att dom vill värva medlemar. Men när försäljaren berättat om hur allt fungerar kring hyror och bla bla, och säger "bra, då är det okej om jag skriver in dig för den här månadssumman" och jag frågar om det går att göra på nätet istället för att jag vill tänka lite, och dom svarar "Jo, men då får inte jag betalt". Då har jag ännu större lust för att bli medlem på nätet om jag nu bestämmer mig för det haha. 
 
Imorgon ska jag i alla fall med Tilda till Ikea och Torp en sväng. Tänkte åkt idag egentligen men kom ju på att Tilda gör sin sista examination imorgon och är ändå här i Trollhättan så då passar jag på att ta med henne! Skulle behöva hitta en lampa att ha vid soffan, men det är så svårt för den behöver antingen sitta på väggen eller vara väldigt smal och hög.. Vet ungefär hur jag vill att den ska se ut. Får se om jag hittar något...
 
Måndagens hembakade pizza. Jag kan leva på mozzarella, tomater och basilika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: