Workout buddies

Godmorgon! 
Jag längtar så efter våren, den här tröttheten jag känner hela tiden tar död på mig. Jag snoozade i 2 timmar imorse.. Ändå tränar jag regelbundet så det beror inte på det. Väldigt jobbigt eftersom jag kommer igång så sent med mitt plugg. Jag pluggar i och för sig bättre på eftermiddagen/kvällen under vintern så det går ändå ihop. Igår gick det trögt med hemtentan, jag fastnade på den första frågan som jag inte får ihop. Ska göra de andra frågorna före idag så jag inte lägger onödig tid på att bara glo haha.
 
Appropå regelbunden träning så har jag sen en vecka tillbaka äntligen fått träningssällskap på vardagarna. Lisa har skaffat träningskort så nu kan jag träna med henne och hennes klasskompis Malin. Vi tycker om samma pass och styrketräning, så det blir mycket roligare att åka iväg och träna när man vet att man får sällskap. Igår körde vi Body Pump, tyvärr jag kände mig lite klen. Instruktören körde ett mix-pass med en blandning av nytt och gammalt, så kunde inte riktigt ta ut mig på samma sätt då jag inte kört vissa av de gamla låtarna. Det var kul ändå!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: