Praktikhelg

Hej på er!
Jag ber om ursäkt för en ekande blogg. Tar en liten paus i NKSE-pluggandet på min lediga dag. Jag har som sagt haft praktik hela helgen och igår så idag är första lediga dagen sedan i torsdags. Jag har väl inte så mycket att berätta för den delen heller. Fick träffat Linda i torsdags för en promenad i solen i alla fall och på kvällen firade jag och Axel att jag fått jobb till sommaren med tapas. Vi köpte typ allt vi var sugna på hehe. 
 
Fredagen startade jag med att åka till gymmet för ett indoorpass och Body Balance halv åtta på morgonen. Tror ni inte jag kommer fram till grymmet när jag inser att mitt kort ligger hemma och man kommer inte in så tidigt utan kortet. Yey. Så det var bara att åka hem och missa indoor-passet, men åkte i alla fall tillbaka för balancen. Det är så surt bara att det är så tidigt på morgonen som man glömmer det, när jag helst hade velat ligga kvar i sängen haha. Helgen på praktiken var så sjukt lugn. Vi hade inte mycket alls att göra så det var ganska skönt med tanke på att fredagen var min andra dag där. Dock blev det lite segt framåt söndagen och igår när jag började komma in i rutiner osv. Plus att min handledare även var ansvarig för en nyutexaminerad sjuksköterska som väntade på sin legetimation, vilket gjorde att vi var tre personer på 7 patienter som det annars bara ska vara en sjuksköterska på haha.  
 
Nej nu ska jag fortsätta plugga en stund till innan jag ska ta en fika i stan med Linda! Mitt liv kommer bestå av plugg och praktik nu i 4 veckor lite drygt, tills NKSE teorin är. Ser så inte fram emot detta, haha. Men jag ser det ändå som en bra grej för jag får en repetition av dessa åren på skolan. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: