Plugg och hundmys

Igår hade jag och Tilda bestämt att vi skulle plugga ihop, så jag skulle komma till henne. Skulle ha tränat på morgonen innan jag åkte, men jag somnade klockan fem på morgonen.. Fy tusan. Så jag avbokade mig passen när klockan slog fyra och jag insåg att jag knappt skulle få någon sömn alls. Då kunde jag sova åtminstone i två timmar till. Det var riktigt skönt att få diskutera ihop vad som ska vara med på de olika uppgifterna och så eftersom hela vår klass sliter av sig håret typ haha. Frågorna går ihop med varandra osv, så den är inte särskilt rolig. Vi fick i alla fall gjort klart det mesta igår så tänkte bara sätta mig någon timma idag eller imorgon och fixa klart det sista. Väldigt skönt!
 
Jag fick ju träffa deras nya familjemedlem Gemma också, sååå himla fin och gosig hund som dom adopterat! Vi vill också ha en hund, men det skulle inte fungera i vårt liv som det ser ut nu i alla fall. Någon gång i framtiden! Dock var hon inte superglad i kameran så hon stack iväg när jag skulle fota henne, haha. Det var inget roligt väder att fota i för den delen heller så det blev ingen direkt bra bild på henne. När vi kände oss klara med plugget skulle vi ta en promenad, men när vi väl hade klätt på oss och gått ut så började det regna så vi hoppade det. Det var en mysig dag med andra ord och vi fick gjort väldigt mycket!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: