Nu kör vi

Jag spyr... Jag vill bara ge upp just nu. Den här tentan är så fruktansvärt tråkig och jobbig. Jag gör verkligen allt annat för att slippa. Idag har jag städat, rensat och sorterat en gigantisk hög av papper, och dött av värme här hemma. Dom skulle göra en värmekontroll på lägenheterna idag för att se så det är rätt inställt osv. Vi skulle vrida på alla elementen på max dagen innan. Dock glömde jag av det och satte på dom imorse klockan 7, men jag kan säga att det räckte alldeles tillräckligt. Ush, haha. Våra element har typ bara On och Off, spelar ingen roll om man vrider en centimeter eller till max. Det blir samma värme oavsett. Så jag hatar att ha elementet på i köket och sovrummet för det är bara obehaligt, vi har bara igång ett utav elementen i vardagsrummet. 
 
Nej nu ska jag fan i mig riva av hemtentan innan helgen, även om inlämningen är på måndagmorgon. Jag har en arbetsintervju nästa vecka på en avdelning som jag veeeeerkligen vill jobba på! Det ger mig en galen motivation, samtidigt som det skrämmer skiten ur mig, haha. Så nu jävlar, ni får hålla tummarna för mig! 
 
I söndags hade svärmor med sig ett drapperi som hon sytt till köket. så snällt! Äntligen slipper vi se diskhon och slangar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: