Lite update

Hej på er!
Jag började få så jäkla ont i nacken, eller trött i nacken snarare, i onsdags förra veckan när jag skulle åka till praktiken. Under praktiken blev det värre och jag blev riktigt hänging. Hade någon sagt något drygt till mig så hade jag börjat lipa, det räckte att en bemanningssjuksköterska sa "då säger man det" när jag nickade till henne som svar för att mina ögon skulle bli lite väl fuktiga haha. Sen under natten så fick jag inte mycket sömn för då kom febern. Jag som hade undvikit Axel så mycket jag bara kunde, där fick jag för det haha. Så jag låg helt däckad under hela påsken med feber och rinnande näsa.. 
 
Måndag eftermiddag och kväll var det praktik igen och jag fick släpa mig dit för att inte hamna efter för mycket med timmarna. Men har vart helt slut varje dag när jag kommit hem så jag har inte orkat blogga tyvärr. Och det har inte hänt så jäkla mycket heller haha. Ville bara att ni skulle veta varför det vart så tomt här inne. Bloggar nog mer till helgen igen!
 
Nu ska jag åka och tanka bilen innan jag åker till praktiken. Ha en fin torsdag mina vänner ♥
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Viktigare bli kry och pigg <3 <3 <3

2016-03-31 | 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: