Balkongen fick sig ett lyft

Godmorgon Måndag!
Startade dagen klockan 7 idag med, dock så var jag pigg och mådde väldigt bra denna morgon så jag gav mig ut på en promenad i det fina vädret. Det gjorde jag helt rätt i för när jag kom hem igen gick solen i moln och nu är det bara massa moln på himlen. Ska jag sätta mig och plugga nu innan lite lunch och sedan praktik i eftermiddag. Axel ligger sjuk här hemma, han mådde sådär redan igår. Jag försöker undvika honom så mycket som möjligt haha, har verkligen inte tid att vara sjuk nu.
 
Förra veckan fick vi köpt klickplattor till balkongen som Axel fixade iordning. Dock så gissade Axel bara på balkongens storlek när han köpte plattorna så det hade behövts ett paket till för att täcka kanterna, men det får vi ta nästa gång vi är i Uddevalla, det är ingen brådska. Det blev riktigt bra i alla fall, ser så himla mycket trevligare ut och man slipper frysa om fötterna på den kalla betongen. Nu tänkte jag bara köpa en kruka med någon blomma i att ha på golvet så blir det fint! 
 
Har även köpt gråa dynor till stolarna, för det blir så ruskigt kallt att sitta på dom barbent.. hehe.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: