3 saker

3 saker jag ser fram emot
Praktiken som börjar på måndag, examen och de två spanienresorna till sommaren

 

3 saker jag fasar för
Praktiken, NKSE proven (de nationella proven, teoretiskt och praktiskt, som måste vara godkänt för att kunna få ut legitimationen) och känna att jag inte kan någonting när jag tar examen

 

 

 
 

3 saker jag gillar
Chokladbollar, ljudböcker/podcasts och njuta en stund i ett badkar (det måste finnas badkar i nästa bostad..)

 

3 saker jag inte gillar
Plugg, nervositet och när det inte blir som man tänkt på ett negativt sätt

 

3 saker jag vill
Att arbetsintervjun går bra, resa och shoppa inredning

 

3 saker jag borde
Vara bättre på att spara pengar, sluta skjuta upp saker och äta nyttigare

 

 

 

 

3 saker jag kan
Fotografera (eller? haha), marklyft, slösa bort tid 


3 saker jag inte kan
Flytande spanska, studieteknik (trots snart en 3årig högskoleutbildning) och sjunga

 

(bild från 2008)
 
 

3 saker jag har på hjärnan
Jobb, examen och hemtentan


3 saker jag pratar om ofta
Sjuksköterskerelaterade saker (stackars Axel som har både flickvän, syster och mamma som sjuksköterska/blivande sjuksköterskor), träning och skolan


3 saker jag önskar mig
En ny dator, mer tid till att kunna vara i Spanien och ett roligt/utvecklande framtida jobb

 

 

 

 

3 saker jag blir lugn av
Axel, yoga och en avslutad kurs


3 saker jag blir stressad av
Pengar, dålig planering och rastlöshet

 

 

 


3 saker jag ska göra i helgen
Sova ut, mysa och laga god mat 
(Första helgen på länge som jag inte har en enda sak planerat!)


3 saker jag gjort den senaste veckan
Pluggat, tränat och nästan fått bensinstopp (det stod 0km till tom tank, haha)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: