En lugn stund på balkongen

Godmorgon!
Ligger i sängen och njuter av att jag har en ledig dag med härliga saker planerade. Vid 11 ska jag möta upp Linda för brunch i stan, och i eftermiddag ska jag åka till Göteborg och träffa Maia när hon har slutat jobbet. Vad vi hittar på, det återstår att se haha. Jag får planera in så mycket träffar med vänner som möjligt på min lediga dag när jag jobbar en 6dagars-vecka. 
 
Igår jobbade jag kväll och tänkte träna innan, men kände att seriöst Natha om du vill överleva och tycka om att jobba så får du sluta stressa innan kvällsjobb. Jag har alltid typ 100 saker att göra innan jag måste åka vid 13, och när jag lägger in träning där med så blir det inte bra. Så jag satte mig på balkongen i solen en halvtimma istället. Ett väldigt bra beslut för mig själv. I fortsättningen får jag sluta planera att jag ska hinna så mycket så jag kan prioritera träningen istället. Tror jag fortsätter i samma tempo hemma som på jobbet. Den här veckan sen jag började gå själv så har det inte funnits en lugn stund. Meeen jag tycker det är väldigt kul och jag trivs otroligt bra med dom kollegorna jag träffat hittills. Igår fick jag höra av en sjuksköterska att jag gör ett bra jobb och det stärker mitt stackars självförtroende!
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Murre the photographer

Så snygg syster Natha (fof lika overkligt)! Du är grym! :* <3

Svar: Haha, du är murre <3
Najtan

2016-07-07 | 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: