Back to reality

I måndags strax efter 10 landade vi hemma i Sverige igen. Det var en sjukt tråkig och jobbig resa. Vi var dödströtta allihopa eftersom vi gick upp kl 3 på natten och fick 2 timmars sömn, det var svinkallt på planet, jag får krypningar i benen när jag försöker sova så, Axels allergi var helt bananas och nös varannan sekund, det var trångt och allmänt jävligt haha. Så när vi väl landade så var det sjukt gött. Jag tror jag somnade så fort jag inte stod upp under hela dagen igår haha. Kändes som jag inte gjorde annat, men det var behövligt. 
 
Igår var jag tillbaka till vardagen och jobb. Trodde jag skulle vara mer borta haha. Kände mig lite ringrostig men det var en lugn dag som tur var så det gick allt bra. Dagen gick väldigt fort och det var inte ens jobbigt att börja jobba igen. Självklart känns det konstigt att inte ha något speciellt att se framemot, men ser framemot små saker i vardagen eller helgerna istället. Imorgon tillexempel gör jag ett kvällspass och är ledig på torsdag, så imorgon kväll hämtar Axel mig på jobbet så åker vi ut till svärfars båt och sover där. Så vi snabbt kan komma ut och segla på torsdag. Ska bli jättemysigt att bara vara ute jag och Axel! 
 
Här är en av de nya tallrikarna, är så nöjd! Vi var så sjukt hungriga så det blev ingen superuppläggning haha. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: