Vi är så jäkla grymma

Japp, så är det! Jag och Matilda hade idag vår opponering och respondentskap på uppsatsen för att få godkänt på kursen. Var faktiskt sjukt nervös inför detta, tycker det är jobbigt när någon annan granskar något som jag skrivit haha. Kan tillexempel inte sitta bredvid någon som kan se vad jag skriver när jag bloggar.
 
Först "la vi fram" vår uppsats och fick respons. Skulle dom såga den totalt eller vad kommer dom säga? Det var typ det jag tänkte, men fick vi så himla bra respons och beröm! Vi kunde försvara och förklara det opponenterna hade frågor kring, så det kändes väldigt bra. Sen när vi pratade med examinatorn så sa hon att det bara var en utav alla punkter som inte var godkänd, som då behövde fixas till inför sista inlämningen. Sjukt skönt och galet kul! Vi har tre veckor på oss men eftersom det var så lite så ska vi göra det på måndag, då nästa kurs börjar på tisdag så har vi det undanröjt. Skönt med en go och ledig helg!
 
Sedan var det vår tur att opponera på våra klasskompisars uppsats och det gick mindre bra även om det gick bra och vi fick godkänt. Det är svårt att ge feedback och lyfta brister på ett sätt som inte ska låta negativt, vi verkade ändå lyckats bättre än vad vi själva tyckte haha. Nu är det äntligen över!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: