Sötaste farbrorn

Startade dagen med en promenad imorse, måste passa på att ta till vara på de solstrålar man kan medans solen tittar fram! Hade inte kommit så långt innan jag möter en gammal farbror som ställt ner sina påsar och bara njuter av solen som lyser på honom. Det såg så himla härligt ut och när jag gått förbi honom skulle jag vända mig om och ta kort, men då började han gå igen så fick inte den fina synen på bild. När jag kom hem igen spenderade jag några timmar på FaceTime med Tilda och fixade till det sista på uppsatsen och fick skickat till handledaren för en bedömning. Ikväll fick jag äntligen gå på mitt favvo-pass igen, body pump. Ny release och helvete, mina ben. Körde slut dom ganska tidigt, sen stod de bara och skakade resten av passet haha. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: