Julklapp och förtidig födelsedagspresent

Utav Axel fick jag min julklapp och födelsedagspresent nästan samtidigt för de hörde liksom ihop lite. Jag hade börjat tröttna extremt mycket på att sitta och plugga vid matbordet. Både för att jag måste plocka undan när vi ska äta men sen också för att Axel har sitt skrivbord med dator i vardagsrummet vilket kan störa en del, haha. Så i julklapp fick jag ett skrivbord som vi ställt i sovrummet och gjort det fint. Sen när jag redigerar bilder så har jag suttit på Axels dator eftersom att det är betydligt jobbigare att redigera på en liten skärm jämfört med en stor. Så i födelsedagspresent fick jag en datorskärm! Blev så glad när han berättade allt han tänkt på när han skulle köpa den eftersom jag är lite kräsen haha. Är sjukt nöjd och det är så skönt att ha någonstans där grejerna bara är mina och att jag inte behöver plocka undan.
 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Så snyggt! <3

2016-01-07 | 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: