Bitterfitta

Alla människor är olika, gillar olika musik och blir taggade av olika saker vid träning. Jag vet det, och det är okej. Men att jag aldrig lär mig. Att gå på ett indoor-pass med en instruktör som du aldrig har gått för innan görs på egen risk. Därför har jag haft som regel att inte göra det. Men Body Pump-passet var fullt idag så jag bokade in på ett indoor-pass med en gästinstruktör. Tyvärr var det bland de tråkigaste pass jag tränat. Musiken var 2 år gammal typ och det kändes inte som att hon gått på de senaste workshopsen/utbildningarna. Det hände liksom ingenting. Plus att instruktören sa "ni bör ligga på den här växeln osv" på vissa ställen, vilket är extremt individuellt. Men det var ju bara att köra på med sitt egna race. 
 
Tur mamma kommer imorn på förmiddagen, hoppas vi hinner med ett roligt träningspass!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: