Välkommen till familjen Blåndie

Ush jag har vart riktigt dålig på att uppdatera denna veckan.. Men har pluggat och känt mig lite hängig, så jag har inte orkat blogga tyvärr. Dagen består också av plugg så jag får klart hemtentan som ska in i morgon natt. Ska jobba imorn 7-16 och sedan ska vi åka till James i Västerås, så behöver bli klar idag. 
 
Jag har inte ens berättat om helgen som var förutom de supergoda nutellarullarna haha. Fredagen spenderade jag med Tilda, vi gjorde klart det sista på uppsatsen som behövde rättas innan den kunde bli godkänd. Sedan latade vi oss i soffan hela eftermiddagen och kvällen. OC på tvn, sushi och Youtubeklipp bestod typ vår kväll av, älskar't! Lördagen tog jag och Axel en skön sovmorgon, eller jag.. Axel vaknade typ halv 9 såklart på grund av sin näsa haha. Men jag sov i alla fall till 12. Framåt eftermiddagen åkte vi hem till mina föräldrar där vi åt god mat och bara hade det mysigt. Kollade lite på Mello där en utav killarna som uppträdde tog sig på skrevet varannan sekund. Japp. På söndagen gick vi upp något tidigare och tog en långfrukost med äggröra och bacon. Sedan åkte vi ner till torget, kollade lite i affärer och tog en fika. När vi åkte hem åkte vi äntligen hem med Blåndie, som nu mer är våran bil! Sååå underbart så det är inte sant. Kan ju äntligen handla utan att Axel behöver göra det på väg hem från jobbet, vi kan träna på kardanvägen, kan hälsa på vänner och familj lite enklare! Resten utav söndagen mös vi bara framför någon film med nutellarullarna hehe. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: