Kaos, utekväll och plugg

Som rubriken lyder så är det detta som min helg har bestått av haha. I fredags jobbade jag som sagt, och det var väldigt kul att vara tillbaka och träffa både kollegor och vårdtagare. Trots att jag bara fick 10min rast att äta lunch på under dagen så var det ändå en bra dag. Kvällen spenderades med plugg och ett glas rött. Efter det började min dag från helvetet haha. Även igår skulle jag jobba och dagen börjar med att jag glömmer min mobil hemma. Jag var så inställd på att få med mig hörlurarna så jag glömde huvudgrejen.. Sån tur var så hade Axel bytt nummer på fredagskvällen som jag av någon konstig anledning hade lyckats memorera, kunde inte hans förra. Så jag fick tag på honom på förmiddagen och svärmor var hemma hos oss så hon kunde ta med sig den när hon åkte! På jobbet fick vi sedan en miljon extra larm av vårdtagare utöver mitt schema. Det resulterade i 30min övertid.. Så vid 17 vart jag hemma igen och fick hoppat in i duschen. Sen när jag ska åka till Maia så hittar jag inte min förlovningsring, letar fram min gamla som var helt oxiderad och jävlig, men när jag tömmer jackfickorna på jackan jag hade till jobbet så låg den där som tur var haha. 
 
När jag kom hem till Maia åt vi tacos, sminkade mig (älskar att hon är så duktig på att sminka hehe) och halvlyssnade på Mello. Efter det drog vi ut och dansade halva natten. Sjukt längesedan jag var ute och jag kände mig helt plötsligt gammal ett tag haha. Trots att vi blev trötta på folk så var det ändå kul med en kväll med min Maisan och fira lite att hon fyllt år!
 
Min söndag har bestått av kebabrulle, en powernap som blev 45min haha och plugg hela eftermiddagen och kvällen. Nu ska jag äta lite kvällsmat och mysa framför en serie med Axel. Hoppas ni har haft en bra helg ♥
 
Mitt torsdags-gott ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: