Jobba jobba!

Godkväll!
Har precis lagt ner plugget för idag och ska ha lite torsdagsmys med Axel. Jag ska mumsa på tomat och mozzarellasallad haha, längtat hela dagen efter det!
 
Var som sagt på inskrivningssamtalet med bemanningen. Att jag skulle få en liten löneförhöjning var ju en positiv nyhet, är i och för sig snart färdig sjuksköterska så med all rätt hehe. Jag trodde det skulle ta någon vecka innan allt var igång för jag skulle få ett nytt inlogg till schemat där jag kan lägga in att jag kan jobba. Men dom ringde bara några timmar senare och undrade om jag kan jobba imorgon, så det var bra. Sen ringde hon efter ytterligare några timmar och sa att dom på jobbet hade blivit så glada över att jag skulle hoppa in och jobba så dom ville att jag kommer på lördag med. Eftersom passet imorgon bara är mellan 7-14 så tog jag gärna lördagen med. Ska bli kul att jobba nu när jag inte vart där på nästan 5 månader, men det lär väl ha hänt en hel del sen sist. Får lägga mig i tid ikväll inser jag om jag ska orka.. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: