Fettisdagen med ett oväntat slut

Sitter hemma, uppkrupen i soffan, och ska njuta av en semla framför tvn. Axel tycker det inte är tillräckligt gott för att smocka i sig så många kalorier haha, så jag hade bara köpt en. När jag ätit nästan halva så tycker jag att det smakar bara bulle och grädde. Har jag inte kommit in till marsipanen än? Skrapar av lite grädde för att kunna se. Nej du, där fanns då ingen marsipan. Dom har alltså GLÖMT det viktigaste i hela semlan.... Jag har suttit och ätit bulle och grädde helt i onödan. Åh vad det förstörde min kväll haha. Varje gång jag ser en semla nu så mår jag illa. Tänk om Hemköp har förstört min syn på semlor? Inte okej isåfall.. haha. 
 
Fick i alla fall lite empati på instagram av mina kära vänner ♥ För bilden nedan visar verkligen min besvikelse haha.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: