Bläää...

Åh jag var som sagt nöjd med min praktikplats tillslut. Tror ni inte att jag får ett mail av VFU-samordnaren och säger att jag var tvungen att byta på grund av arbetsbelastningen. Jag har nu blivit flyttat till lungmedicin och jag är sådär nöjd om jag säger så. Stroke tycker jag är väldigt intressant men lungmedicin lockar inte för fem öre. Så ser jag på den nya placeringslistan att dom bara bytt plats på mig och hon som skulle vara på lungmedicin?! Är jag mer krävande eller vad, haha.. Nej det tycker jag är väldigt dålig stil när jag inte får en förklaring. För det kan inte handla om arbetsbelastningen om dom bara bytt plats på oss. 
 
Min dag blev ganska dålig helt plötsligt. Men jag får tänka positivt.. jag ska på body pump ikväll, jag ska jobba imorgon och efter det åker vi till James över helgen! Andas in positiviteten... och ut med negativiteten.. hehe. Nu ska vi göra pizza! Hoppas ni har en fin torsdag ♥
 
Hahaha, min känsla just nu - med dubbelhakorna och allt:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: