Ett halvår på akuten

Dagarna bara springer iväg! Igår hade jag jobbat på jobbet i ett halvår, helt galet. Vart har den här hösten tagit vägen liksom? 
Igår startade jag dagen hos Max med mamma på lussefrukost. Det är tradition och varje år vi har kunnat, har vi ätit frukost framför Lucia på tvn med lussebullar, pepparkakor och varm choklad. Så himla glad att vi kunde ha det iår med! Förra året var det på en helg och då var vi hemma hos mamma och pappa, men igår hade vi det hos Max. Mysigt!
 
Nu ska jag åka och hämta Linda så ska vi ha julmys. Vi ska äta lussebullar, dricka glögg och kolla på julfilm! Som jag längtat hihi. Försöker skapa så mycket julkänsla jag bara kan, för den har inte riktigt infunnit sig än för mig. Kan bero på att jag jobbar hela jul och det är ingen snö. Men ska försöka. 
 
Mamma hade med sig så himla goda mackor ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: