En jobbhelg klar, en kvar..

Godkväll på er!
Har haft en ledig dag nu efter jobbhelgen, och gjort minsta möjliga i princip. Den här tröttheten tar livet av mig. Hade ställt klockan på 10, och då låg jag kvar i sängen och kollade på youtube nån timma. Men sen behövde jag sova IGEN.. 35min fick det bli haha. Hemskt. Hade i alla fall bestämt mig för att träna, men var verkligen på gränsen till att bara lägga mig på soffan istället. Tog mig i kragen och fick påminna mig om hur kul det är när jag väl kommer dit och hur bra det känns efteråt. Plus att min rygg verkligen behöver det. Bara efter förra veckans träning känns det bättre. 
 
I helgen har jag jobbat som sagt. Men Viktors kompis från Övik var och hälsade på honom så då åkte jag efter jobbet i fredags till dom och ett gäng till och gick med ut. Spontan och väldigt rolig kväll. Resten utav helgen har jag tagit det lugnt och jobbat. Fick bytt bort mitt jobbpass på fredag så är ledig då istället för imorgon, väldigt mycket bättre och mysigare med tanke på att jag jobbar julaftons kväll. 
 
Nu ska jag slänga mig in i duschen, laga lite matlådor och sedan åka till Viktor och mysa innan han åker hem till Övik imorgon. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: