We made it..

Buenas noches!
Värsta helgen på sommaren är äntligen över och vi kom ut levande. Det var så underbemannat hela helgen så det var helt sjukt. I lördags skulle jag och Emma, som gick i min klass, vara på samma sida och jobba ihop, det var vi sjukt nervösa över då vi annars brukar vara med varsin erfaren sjuksköterska. Men det gick förvånansvärt bra! På söndag morgon när jag kommer till jobbet så är det bara jag och en till sjuksköterskor när vi annars ska vara 4, så när det blev så många patienter att vi var tvungna att dela på oss så var jag själv i 3 timmar. Var på vippen att bryta ut i gråt hela tiden för det var så mycket, men jag överlevde för jag hade så underbara undersköterskor med mig som gjorde att jag kunde fokusera på endast det som inte dom kunde göra. Det var galet skönt att gå hem från jobbet igår! Slocknade i soffan direkt när jag kom hem haha. Men denna helgen har samtidigt bevisat att det löser sig på något sätt, även om det är tufft vissa stunder.

Idag har jag vart ledig, tog en lång sovmorgon och åt frukost vid 12. Efter att Max och mina föräldrar vart och hämtat ut nyckeln till hans nya lägenhet här i Trollhättan så mötte vi upp dom där och kollade på den. Ska bli så kul att ha honom här i Trollhättan! Sen gick vi till Strandgatan och åt, och tog en kaffe hemma hos oss innan dom åkte hem till Stenungsund igen.
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: murre the photographer

Fyfan va du är grym, dom på akuten ska va överlyckliga som fått tag på dig!! :* <333

2016-08-02 | 08:10:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: