Nu har han flyttat

Nu har vi hjälpt Max att flytta in i sin nya lägenhet här i Trollhättan under helgen. Han får det så himla bra! Så igår vart vi till Ikea två gånger, första vändan för att köpa nytt köksbord och stolar till oss. Vi sålde vårt till Max för vi (jag) ville ha ett runt bord. Sen glömde Max och dom den nya soffklädseln han köpt i kassan, så då åkte jag och Axel en vända till och hämtade den haha. Idag var vi en sväng hos honom och hjälpte till med lite småsaker. Jag fick äran att bygga ihop hans coola lampa. Det kändes som om jag byggde ihop en robot haha. 
 
Sen har vi vart på middag hos svärmor och hennes sambo som är i sin stuga här i Trollhättan under helgen. Inte träffat dom på evigheter eftersom jag jobbat när dom vart här. Så det var mysigt och träffas. 
 
Så här fint blev det med det nya bordet och stolarna. Får vi byggt avskiljningsväggen och satt lampan på rätt plats igen så blir det väldigt bra. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: