Homemade sushi... again

Trots tråkigt väder så har jag en underbar dag. Min enda lediga dag den här veckan, så jag har sovit länge och sen legat i sängen och kollat på serie till halv ett. Tillslut tog jag tag i mitt liv och drog jag mig upp ur sängen för en PW och jogging-runda. Eftersom det var väldigt längesedan jag tränade sist så blev det bara kortare sträckor med jogg och resten PW. Blev i alla fall 6,8km och jag hann precis komma innanför dörren innan regnet öste ner på utsidan. Jag hade tur kan man säga. 
 
I tisdags hämtade jag upp Maia på stationen efter jobbet, så åkte vi och handlade. Jag tyckte det var så kul och gott med egengjord sushi så vi köpte grejer och gjorde det då med haha. Vi köpte dock en box med grejer för 2-4 portioner, och det var lagom med mat för 3 personer. Men det var endast soya till knappt 2 personer. Gott blev det i alla fall och jag provade till och med att göra inside-out. Och det tror jag inte att jag gör om haha. Riset fastnade väldigt mycket i underlaget och det klibbade överallt sen. 
 
 
Kände att jag skulle behöva det här filtret hela dan...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: