Träning, du är saknad

Godmorgon!
Det blev ingen myskväll i soffan i lördags, utan James och Pernilla kom en sväng. Men det blev inte så sent eftersom jag skulle jobba klockan 7 på söndagen. Det var i alla fall trevligt! Söndagen bestod av jobb, promenad och bara söndagsmys. 
 
Efter att sluttentan och examinationsseminarium i skolan är gjort så kan jag andas ut lite. Njuta av en sovmorgon innan en kvällstur på praktiken idag. En förmiddag som jag annars hade lagt på att plugga. Tänkte ta upp min stackars träning som blivit lidande, ska ge mig ut på en PW/joggingtur i solen. Får börja lite smått eftersom det var år och dar sedan jag sprang senast. Jag och Axel har ändå tagit en del promenader i veckorna för att åtminstone få lite frisk luft och fått rört på oss något. Igår gick vi 7km. Det började med att vi bara ville ta till vara på solen men när vi var på väg hem igen hade vi regnet i hälarna, sedan slutade det med två dränkta katter haha. Det var verkligen ösregn, men det luktade vårregn så det gjorde absolut ingenting. 
 
Hur ser resten utav veckan ut? Inte så mycket planerat förutom praktik. På fredag är jag ledig och tänkte plugga lite inför bedsiden (den praktiska examinationen på praktiken). Det enda som är planerat i helgen är att Maia kommer hit på lördag! 
 
Jag ber om ursäkt för avsaknaden av foton i mina inlägg och att när jag väl har bilder så är det ybertråkiga mobilbilder. Men som sagt jag har inte haft tid eller ork till detta, men hoppas på en förändring nu. Vi går mot ljusare tider, ha en fin onsdag mina fina ♥
 
 
Alltså jag har nästan bara i blåbären på grund av färgen haha. Frysta blåbär är inte det sötaste som finns, men en naturell havregrynsgröt är verkligen ingen vacker syn. Bananen i balanserar det hela och det är galet gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: