Ssssssaturday

Hej på er mina sockertoppar!
Igår gjorde jag sluttentan.. Och det kan ha gått hur som helst. Det kändes okej, men eftersom man får de flesta svaren på nästkommande sida så ser jag ganska snart om jag klarade föregående frågor. Men sen säger dom att bara för att våra svar inte finns med på nästa sida så innebär det inte att dom är fel. Så det beror ju helt på hur dom rättar och vad de anser är inom ramen. Om två veckor får vi svaret, så jag kommer väl skita ner mig den 29e när jag ska in på datorn och kolla. Om jag nu skulle klara det så kommer det inte vara med många poäng haha. 
 
När vi var klara gick jag och Tilda och åt lunch. Sen åkte vi hem till mig och Axel och la oss på soffan. Båda höll på att somna så då åkte Tilda hem så hon skulle orka köra haha. Då stensomnade jag i en timma. Oh my, det var första gången det kändes okej, utan att behöva plugga, på väldigt länge. När Axel kom hem städade vi lägenheten och handlade det sista som fattades till middagen innan min familj kom. Vi bestämde oss tillslut för att göra Laxburgare med paprika och fetaost i och tzatziki till. Vi har gjort dom tidigare, men då hade vi inte alla ingredienserna så dom blev inte supergoda. Fattar dock inte hur vi vågade göra dom igen haha. Men alla tyckte dom var väldigt goda, så det var kul! Jag och Axel fick dock slut på idéer till efterrätt så det fick bli en enkel kladdkaka med vaniljglass. Supermysig och rolig kväll! När dom åkt hem la jag mig på soffan och bara njöt med bra musik i högtalarna av att det var fredag, min fina familj hade varit här och jag hade gjort sluttentan. 
 
Idag tänkte vi sova länge, men vi vaknade typ halv 9 haha. Då åkte Axel och köpte färskt bröd så åt vi en mumsig frukost framför Camping queens haha. Vid lunchtid åkte jag hem till Linda och tog en kaffe innan hon skulle iväg och jobba. Fick äntligen se hur hon och hennes sambo bodde! Hennes grejer flyttade dom hit för inte så längesedan så jag fick inte komma och hälsa på innan dess haha. Kommer inte göra särskilt mycket mer den här lördagen, bara njuta av lite ledig tid. Imorgon jobbar jag mellan 7-13. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: