Skolan drar igång igen

God morgon Måndag! Nu är praktiken slut och det är en teorivecka i stället. Har en uppgift/hemtenta att skriva, halva ska vara klar till på onsdag och resten ska vara klart på söndag. Så jag ska bara vara i skolan på torsdag då det är muntlig redovisning av detta. En skön vecka men måste fokusera och skriva effektivt känner jag. 
 
I helgen har jag jobbat, fredag kväll och lördag dag. Men efter att jag slutat jobba i lördags så åkte jag hem till Max och hans fina tjej Emmy. Vi har lånat mammas och pappas bil medan dom har vart i Spanien, men så skulle dom komma hem igår och behövde såklart bilen igen. Så då passade jag på att åka dit kvällen innan och myste med lillebror och Emmy. Skulle egentligen ha stannat tills mina föräldrar kom hem, men dom skulle komma hem sent på eftermiddagen och då hade jag kommit hem så sent till Trollhättan med tanke på tåg osv. Men jag saknar er, mamma och pappa, så kom hit snart! 
 
Nu ska jag fortsätta skriva på min hemtenta och sen åka och träna med PTn. 
 
Lagom oskönt att träna armar och bröst innan ett jobbpass i fredags, haha.
 
Hahah, STCs ljus är perfekt om man vill se biffigare ut.. Lite väääl stora armar för min smak haha.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: