Snart helg.. igen

Det är helt galet vad veckorna går fort, det är så jäkla läskigt. Vi ska om knappt fem veckor börja skriva vår C-uppsats, som alltid har känts som att den legat 100 år fram i tiden. Vi startar egentligen lite smått redan i denna kursen då den är en förberedelse. Det ska bli kul och både jag och Matilda är sjukt taggade. Jag minns första veckan när vi började på högskolan, så sa en kille i klassen: "Man fattar ju att ni kommer skriva C-uppsatsen ihop", haha. Och då kände vi knappt varandra!
 
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och åka till gymmet, sen skriva på avtal för parkering osv till den nya lägenheten. När jag kommer hem igen så får jag sätta mig och göra lite artikelgranskning inför ett seminarie nästa vecka. Ikväll ska jag och Axel åka med svärfar till IKEA, får passa på att åka med folk när vi inte har en bil längre haha. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: