Igår var inte en så bra dag

God dagens amigos!
Igår hade jag ett PT-pass med Nathalie på förmiddagen, rygg och axlar stod på schemat. Det är så kul när jag ser att jag blir starkare, det är inte lika tungt längre och ibland kan jag öka vikten ännu mer. Så det var ett kul pass. 
Men fick en släng av pms när jag kom hem från gymmet, blev väldigt ledsen för att jag kände mig misslyckad. Viktnedgången har stått still nu i några veckor och det tar på mitt psyke att ha det i huvudet. Så när mensen var på G blev det för mycket för mig haha. Axel var hemma som tur var så han fick tröstat mig och tog med mig ut på en promenad. Sen la vi oss och kollade några avsnitt av The Mentalist. Idag mår jag bättre!
 
I förmiddags hade vi artikelgransking i skolan. Så var där en sväng och få lite förståelse för hur fan man granskar med hjälp av dessa mallar vi använder oss av haha. Helt lost har jag och Matilda känt oss, men vi var inte de enda som tur var haha. 
 
Efter lunch och lite FaceTime med min saknade mamma så cyklade jag iväg till gymmet för ett ben och mag-pass. Det är så sjukt jäkla jobbiga övningar. Benen bara darrar när det är klart och magen är så spänd så jag tror det är en tvättbräda som gömmer sig under linnet haha. 
 
Såå ska det se ut ;)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: