Dags för utgång

Godkväll, ska skriva fort som fan. Ska hämta Maia om 10min! Igår hade vi en "sista-middag" med några vänner  här i lägenheten. Väldigt mysig kväll! Vi åt en grekisk rätt som Olivia gjorde, väldigt enkel men gud så gott. Den tänker vi absolut göra fler gånger.
 
Idag har vi ätit lunch med svärmor, hennes sambo och Axels syster Lisa. Svärmor och Anders är i Trollhättan över helgen så då får vi passa på att ses! Sen tog vi en kort promenad eftersom det var så härligt väder. 
 
Nu ska jag snart hämta Maia så ska vi gå ut senare! Vi har aldrig gått ut här i Trollhättan ihop eftersom jag hellre åker in till Göteborg och går ut med henne där. Det är mer naturligt eftersom det var dit vi åkte när vi bodde i Stenungsund. Så nu får jag väl visa detta underbara nattliv här hahha. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: