Bra start på veckan

Klumpen i magen när det äntligen är en notis på skolmail-appen i mobilen. Strax innan klockan 10 fick de första studenterna resultatet på tentan från helvetet. Hemtentan jag satt med alla mina vakna timmar under helgen efter att vi flyttat in i lägenheten. Eftersom det var en riktigt elak tenta som var sjukt svår att begripa och att jag hade den hårdaste läraren som rättade så var jag inställd på att få underkänt. Men man hoppas ju in i det sista att ett mirakel ska ske haha. Jag var så fruktansvärt nervös eftersom det tog så lång tid innan fler fick sina tentor. Det gick inte direkt att fokusera på något annat. Hade myror i brallan haha. Satt och uppdaterade mailen hela tiden. När jag gick ur en app och skulle öppna en annan såg jag att det nu fanns en etta på appen. Sån jäkla chock jag fick när det står att jag fick Godkänt! Bästa känslan på länge! Nuuu kan jag fortsätta tänka på C-uppsatsen. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: