Ny vecka, nya möjligheter

Godmorgon! Jag kollar på nyhetsmorgon och ska snart ta tag i plugget igen. Men idag är det fokus på den muntliga examinationen som är nästa vecka. Det är ett muntligt förhör i grupp, lite konstigt kan jag väl tycka. Nervöst, så jag måste vara jäkligt förberedd. 
 
Igår startade jag dagen med en löprunda och avslutade rundan med Johanna Toftbys mag-utmaning. Tyckte den verkade jäkligt grym. Och det var den, väldigt jobbig men ändå rolig. Jag klarade 1 set á 260 repetitioner igår utan vila, så mitt mål med den är att klara 3 set om 30 (29 idag) dagar. Tänkte göra den 3 gånger per vecka som ett komplement till resterande träning. Sedan pluggade jag resten av dagen, fick gjort väldigt mycket, väldigt effektivt plugg. Vilket känns bra! När jag var klar så kollade jag och Axel på film och myste. Skön söndag med andra ord.
 
Jag är så glad över att jag har fått livet att funka (haha det lät ju sådär..), med plugg, träning och pojkvän - tyvärr inte vänner och resten av familjen just nu. Men det jag menar är att jag klarar sällan av att träna under mina intensiva pluggperioder, vilket är riktigt dåligt. Då jag verkligen behöver träningen för energi och avbrott. Nu har jag äntligen lyckats. Jag planerar veckans träning på söndagen innan för att veta när och hur jag har tid till det. 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Isabella

Svar: jag pluggar till undersköterska :) kramis

2015-05-26 | 21:21:10
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: