150506

Hello! Jag hade praktik i helgen så tog det väldigt lugnt och myste den tiden jag var ledig. På lördagen fick Maia äntligen sin födelsedagspresent, en middag med mig på Majo. Så vi hade en väldigt trevlig kväll med god mat! Lite surt bara att jag äter LCHF när man är på en tapasresturang haha. Ville bara frossa i friterade bläckfiskringar osv. Men det ger bara en starkare motivation till att kanske klara mitt mål tills det att jag, Axel och min familj åker till Spanien i mitten på juli. 
 
Har sovit extremt lite det senaste så jag har känt mig lite halvt borta. Sista dagen på praktiken imorn så det ska bli skönt att kunna sova ut. Bussen går utanför mig liksom 5.15, sådär alltså. Trot eller ej så har jag blivit mer intresserad av psykiatrin än vad jag någonsin trott att jag kunde bli. Jag har aldrig känt mig så säker och trygg som på avdelningen. Visst händer det saker, men vi har larm, och det kommer personal från de andra avdelningarna direkt om det är något. Personalen är extremt tajt och litar på varandra till 100%, vilket är ett måste. Jag har absolut vidgat mina vyer hehe. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: