Vilar upp mig

Jäkla förkylning alltså. Febern stannade bara under helgen som tur var. Hade tapaskväll med Tilda och sleep over i lördags. Vi somnade inte förrän typ 4 - halv 5, helt stört haha. Vi roade oss som vanligt med alla fula bilder vi lyckas få till. Det bästa var att vi hade mat kvar som vi åt till frukost, perfekt! Sen dess har jag bara myst med min kärlek och tagit det lugnt, spelat spel och kollat serier. Det är så segdraget med förkylningar. Vill bara iväg och träna, är så rastlös. Men får ta det lugnt till på torsdag så hoppas jag kunna träna med mamma då. 
 
Igår kom Linus och Albin hit, jag skulle klippa Linus. Det var fler som ville ha mina frisörskills, hehe och han blev nöjd så det var ju tur! Sen frågade Linus om vi inte ville låna hans bil då Axels har gått sönder. Så jag var och hämtade den igår, vilken pärla. Är helt kär i den!
 
Idag vart det så härligt väder så var tvungen att komma ut lite. Köpte ett par nya solglasögon, underbara vårkänslor. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: