Min stackars kropp

Godmorgon! Det är ett väldigt on-off-väder, igår vart det så härligt väder och idag är det så grått så grått. Ska snart åka iväg till Göteborg och äte lunch med mamma och sedan blir det en sväng till osteopaten. 
 
Igår kväll så vart jag på Body Pump, och eftersom jag "började" träna i söndags efter ett långt uppehåll så var det helvetes jobbigt igår haha. Som tur var så var det bara ett 45min pass, lagom start. Men helt galet vad mina muskler har försvunnit. Så idag var det ingen rolig dag att duscha, sminka sig och fixa håret. F y f a n! Mina armar är som gelé haha. Men det känns bra att vara igång igen. För det var riktigt kul igår, jag har verkligen saknat pumpen, senast jag vart på det var för drygt 1 år sedan tror jag. 
 
Ha en fin dag mina vänner!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: