Go' morgon!

Åh vad jag har saknat detta lugna morgonmys som jag har när det är skola. Kunna äta frukost i en timma och kolla på nyhetsmorgon, och sen göra sig iordning i lugn och ro. Underbart!
 
Den sista veckan på praktiken har gått lika galet fort som de andra veckorna. Så nu är den över. Men det blev ingen härlig lördag hemma. I fredags så kom chefen in och frågar om jag inte kunde jobba dagtur på lördag. Och snäll som jag är så sa jag ja. Tackar inte heller nej till att tjäna pengar haha. Jag ska gå bredvid nu till helgen, så det blev ju lite konstigt för mig eftersom jag inte hade så bra koll. Men samtidigt så känner jag de flesta patienter eftersom jag haft praktik där, så det gick jättebra. Förstår verkligen varför man vill jobba i hemvården istället för på ett boende, det hade jag också gjort. Du får komma ut lite och har tid i bilen mellan varje besök. Väldigt skönt!
 
Idag har jag bara introduktion till teoriveckorna som är nu i 3 veckor tills kursen är slut, och en föreläsing om sår och behandling. Slutar kl 12, go start. Men sen får jag hem och plugga. Så nu ska jag ta och göra mig iordning och åka iväg! 
 

Igår åkte ett rosa lack på, äntligen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: