Febern har hälsat på

Godmorgon! Jag har lyckats åka på nån infektion i kroppen.. vaknade upp igår med ont i halsen så satt och tyckte synd om mig själv när jag skrev klart det sista på hemtentan. Sen när jag var klar med det så skulle jag och Axel åka och prova ut kostym och sånt inför hans student. Då kände jag hur febern kröp på mig. Jag som kommit igång så bra med träningen, alltid samma visa. Men hoppas det inte är långvarigt så jag kan börja lite smått igen snart. 
 
När vi vart klara i stan åkte vi hem direkt och la oss i sängen, tog en alvedon och sov en stund. Vid 6-tiden tog vi tåget till Göteborg för middag och film hos Axels kompis Kimella och hennes pojkvän, kul att träffa dom! Men på tåget hem inser vi att det inte går några bussar hem, kul när jag inte mådde så bra.. Så när vi gick förbi Shell så kände jag att jag skulle unna mig en Ben&Jerry, deras nya kanelbullesmak. Väl hemma kröp jag ner i sängen med en skål glass, och jag har nog funnit en ny favorit. Galet god var den!
 
I torsdags åt vi middag hos svärmor, hon kom hem från Dubai i veckan så vi har inte setts på ett tag. Hennes syster med familj bor där nere, så det var kul att se bilder därifrån, dit hade jag verkligen kunnat tänka mig att åka. Fick en mumsig present av henne och Axel fick en snygg tröja!  
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: