150330

Jag har inte haft ett skit att uppdatera om då jag vart förkyld, seg och jävlig haha. Jag och Axel spenderade de flesta dagarna förra veckan med Linus och Albin. Men efter tentan i fredags, som för övrigt kändes väldigt bra, kände jag att jag vart lite för mycket med bara killar och blivit lite för manlig så tog en sväng på Överby och åt lunch där med Tilda. 
 
I lördags hade Albin match så vi åkte dit och kollade på den eftersom det ändå var så fint väder. Men vi behövde hem och äta lite lunch innan vi åkte hem till min familj. Så vi hade en mysig eftermiddag/kväll med mamma och Max som vart hemma, men även fru Berntsson med barn vart där. Vilket blev en härlig kväll med god mat, spel och sällskap. Jag och mamma utklassade dock Axel och Johanna på spelet hehe. 
 
Igår åt vi en mumsig frukost. Jag bakade scones eftersom jag ätit glutenfritt nu i nästan en månad och jag mår mycket bättre utan så jag fortsätter. Men sconesen fick en svamplukt och även en eftersmak av svamp, så det var lite tråkigt. Får göra scones med något annat recept på något annat alternativ än mjölmix som vi använde. Efter en lång och mysig frukost så packade vi ihop oss och åkte hem till svärmor för en middag då Malin vart hemma från Oslo. 
 
Fick låna mammas Lchf-kokbok av 56kilo.se så ska prova och se om det är något för mig plus att recepten är glutenfria så det ska bli kul att prova. Har ikväll lagat en tacopaj som finns med i boken. Oh my så gott. Synd bara att jag såg efteråt att den var god att servera guacamole till så det blev det ingen. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: