150318

Buenas tardes! Jag har haft en hel del att göra det senaste. Har jag inte skola så jobbar jag, typ. Men dagarna och veckorna rusar fram ändå, och jag mår väldigt bra trots mycket att göra. Har äntligen kommit igång med träningen igen och det känns underbart. Just nu tränar jag varannan dag och har gjort i drygt en vecka, mest för att få in en rutin att träna. Sedan kommer jag öka med nån mer dag i veckan i alla fall. Men jag känner mig betydligt piggare under hela dagen. 
 
I fredags åkte jag och Axel till Maia och Oskar och hade en väldigt mysig och trevlig kväll med frågesport och kex och ost. Det var roligt att se hur dåliga vi ändå var haha. Det var helt randomfrågor, vilket var riktigt kul. Men vi skulle köra försten upp till 10 poäng, och det tog typ 1,5 timme haha. Det blev ganska sent i alla fall så det blev inte många timmar att sova innan jag skulle upp och jobba på lördagen. På jobbet vart det så mycket att göra så fick sitta och äta lunch i 10min, det var vår ända rast. Men söndagen vart desto lugnare, vilket var skönt. 
Startade söndagen med ett pass i buren på STC med mamma och pappa. Under passet så frågade jag dom hur fan de kunde tycka att det var kul, haha. Jag ville bara spy typ hela tiden. Men sen när jag jobbade på kvällen så kände jag redan att jag ville göra't igen. Sjuk man är!
 
Idag har jag börjat skriva på hemtentan, eller inlämningsuppgiften som dom kallar det, sak samma tycker jag men. Åh vad skönt det är med hemtentor. Sitta och ordbajsa i lugn och ro här hemma, kolla lite i böckerna, med en latte och musik på i bakgrunden! Så nu vet ni vad jag kommer göra imorgon och på fredag då den ska in. Hoppas kunna bli klar imorgon så jag får en ledig fredag. Men det kanske blir skrivtorka imorgon bara för det. 
 
Ha en fin lillördag mina vänner!
 

Första lunchen ute på trappan i fredags, u-n-d-e-r-b-a-r-t-!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: