En paus

Hej på er! Jag är hemma på rast, gör delad tur idag, detta underbara fenomen... not. Kan inte fatta hur det fortfarande kan finnas kvar. Var riktigt trött imorse när jag vaknade, och då började jag ändå åtta. Så jag kände att det kommer bli en lång dag idag. Men förmiddagen har gått bra, och vaknade precis från en go halvtimma på soffan. Min lediga dag imorgon lockar oerhört mycket, det ska bli underbart. Har jobbat 12 av 14 dagar nu sedan jag började. 
 
Min torsdag blev himlans bra tillslut! Fikade en lång stund med Matilda och sedan shoppade vi lite. Fick med mig en bikiniöverdel, ett par shorts och ett blomhårband till midsommaraftonen på jobbet haha. När jag kom hem åt jag och Axel räkor och bara hade det gött. 
 
På midsommarafton jobbade jag kväll, så startade dagen med ett indoor walking-pass på gymmet. Riktigt rolig och härlig musik och gött gäng. Log mig igenom passet haha. När jag slutade var Axel, Linus och Albin här hos oss och hade grillat, så vi hade det trevligt fram tills tolv-tiden då dom gick hem och vi gick och la oss. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: