Dagen innan

God kväll på er! Jag har så himla mycket att göra och har haft nu ett jäkla tag, så jag längtar något enormt till på lördag då vi ska parta loss hos Maia och Oskar hehe. Det är både plugg och student som måste fixas. Imorgon är alltså den stora dagen för Axel. Så idag har vi flängt runt lite överallt. I onsdagskväll kom jag på att jag glömt beställa hem ett nytt batteri till kameran, vilket jag kände var ett måste om jag ska kunna vara säker på att kameran håller hela dagen. Så det var ju bara att välja expressleverans så jag kunde få det på fredagen haha. Smarta Natha som är ute i god tid som vanligt..
 
Imorgon tänkte jag gå upp med Axel när han ska åka in på champangefrukost så jag har gott om tid, vill hinna göra klart det sista på hans present då han är i närheten hela jäkla tiden haha. Ska även hinna med en klipptid klockan 10, sen åker vi lite efter 11. 
 
Igår på mors dag så var vi först på lunch hos mina morföräldrar med min familj och även två av kusinerna, himla trevligt och kul att träffas. Sedan fortsatte vi hem till svärmor på middag haha. En väldigt mysig söndag med andra ord. 
 
Naglarna ska fixas och pajerna ska göras klart, sedan blir det nog sängen i någorlunda tid! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: