Godmorgon

Här är vi uppe i tid. Är hos min familj och det är besiktning på huset just nu för dom ska flytta. Så det var bara att knata upp kl 7.. Åkte hit igår eftermiddag och haft en skön ledig dag. Mamma och pappa hade 15-årig bröllopsdag igår så vi åt himla god middag igår och så smakade jag även på en tugga utav tårtan. Äckligt sött, fy haha. Men det var bra att jag smakade för då vet jag att även om jag skulle bli sugen (vilket jag väldigt sällan blir nu) så är det inte ens gott längre. 

I tisdags vart jag också ledig, så då åkte jag till Matilda och hade en mysig dag med henne. Badade, grillade och bara pratade ikapp allt som hänt det senaste. När jag kom hem till Trollhättan igen så åkte jag och badade med Linus och James. Efter att ha legat i lite så var det inte så kallt. Mycket varmare än vad jag trodde. Men det var ganska små sjöar jag badade i haha. 

På lördag åker vi äntligen till Spanien, och det lockar ääääännu mer nu när det bara regnar och är grått. Så jag ska bara hem och jobba kväll idag och en dagtur imorgon. Sen kommer Axel och hämtar mig så åker vi hem till min familj igen. Som jag längtat efter Axel! Sjukt att det redan gått två veckor sedan han åkte. 

Började kolla på White Collar i tisdagsnatt och blev helt fast.


Torsk, sparris och lila blomkålsmos haha. Jag och mamma vart tvungna att köpa lila blomkål när vi såg den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: