Jag är såååå upprörd, snälla ge mig en ny lägenhet!

Jag vil gråta, jag vill flytta här ifrån NUUUU! Vi har fått en ny portal på nätet där man ska boka tvättiden osv. Då har dom ändrat i reglerna så att man endast får boka 4 gånger per månad. Inte hela tvättstugan utan EN tvättmaskin och EN torktumlare som tar TVÅ timmar att tvätta EN tvätt, och tvättiden är på FYRA timmar. HUR FAN SKA MAN HINNA TVÄTTA?? 
 
Jag blev arg när jag fick reda på parkeringsreglerna.. och nu detta. Alltså fy fan. Kan inte någon vänlig själ bara ge oss ett nytt ställe att bo på. 
 
Ursäkta... Var bara tvungen.


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Men köp ett sånt där ihopfällbart torkställ så kan du i alla fall tvätta fler maskiner :D

Svar: Det har jag :) Men det hjälper ju inte om jag bara kan tvätta två tvättar ändå, det är ju det ända jag hinner :(
Najtan

2015-01-06 | 01:16:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: