Födelsedagsfirande x3

I fredags efter praktiken så tänkte jag lägga mig en stund och sova för jag vart så fruktansvärt trött, men det gick inte så gjorde mig iordning och så åkte vi hem till svärmor på middag. Malin var hemma från Oslo och svärmors särbo var också där, alla var dock rejält förkylda, så det är ett under om jag klarar mig haha. Fick god mat och jag blev firad i förväg. Fick ett Voluspaljus och två teer av dom, så snälla! Fick mitt favorit tee rabarber och grädde, och ett Rooibos tee, aldrig druckit innan men det var supergott det med.
 
Igår var då min födelsedag och jag fyllde hela 21 år.. herregud. Jag vaknade upp klockan 7 i panik och tror att jag försovit mig till praktiken. Men insåg att det var lördag och jag var ledig. Men skrämde mig själv så mycket så låg vaken till 8, då kunde jag somna igen. Blev sedan väckt med skönsång och frukost på sängen av min älskling. Fick en tröja som jag kollat på tidigare och en chokladfondue. Så vi åt frukost och sedan åkte vi och handlade inför kvällen och köpte pulka haha. Efter det drog vi på oss termobyxor, mössa och vantar och mötte upp Linus och Albin och åkte pulka. Så härligt och roligt att vara ute i ett par timmar. När vi vart trötta så åkte vi hem och städade och diskade, sedan kom Albin och Linus och så käkade vi räkor. Först var det tänkt att jag och Axel bara skulle ha en mysig kväll själva, men vi bjöd in Linus och Albin också och åt gott. Sedan provade vi ju såklart chokladfonuen med jordgubbar, melon och vindruvor, såå himla gott! Jag vart så trött så jag stensomnade innan tolv haha. 
 
Idag har min familj varit här och firat mig. Hade tänkt köpa nån tårta imorse men insåg att det var söndag och frysta tårtor behöver flera timmar på sig att tina. Så det fick bli chokladfondue idag med, hehe. Men det var ingen som klagade! Fick en jättefin kaffemaskin från Nespresso med mjölkskummare, så nu kommer det bli både enklare och godare att göra kaffe!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: